O DXN

Świat możliwości dzięki DXN

DXN to wielopoziomowa firma marketingowa (MLM) założona przez Dato’ Dr. Lim Siow Jin w 1993 roku. Siedziba firmy znajduje się w Malezji i jest dobrze znana z działalności Ganodermy. Linie produktów obejmują suplementy diety, żywność i napoje, produkty do pielęgnacji ciała, produkty gospodarstwa domowego i system uzdatniania wody. W dniu 30 września 2003 r. DXN Holdings Bhd. Była notowana na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Kuala Lumpur.

DXN zbudował wewnętrzną linię produkcyjną do przetwarzania produktów Ganoderma łączących zaawansowaną technologię z medyczną teorią Ganodermy Dato’go Dr. Lima. DXN Pharmaceutical Sdn. Bhd to zintegrowana fabryka o powierzchni 28 000 stóp kwadratowych. Urządzenie to umożliwia utrzymanie jakości i zapewnienie jakości pod ścisłym nadzorem zespołu kontroli jakości DXN w całym procesie produkcyjnym, od uprawy, przetwarzania i pakowania po marketing. DXN Pharmaceutical zapewnia również wysoką zdolność produkcyjną, aby zaspokoić stale rosnące zapotrzebowanie na produkty DXN, ponieważ wzrost liczby członków przyśpiesza na całym świecie ( w tej chwili 180 krajów i ok 7 milionów dystrybutorów).

Szybka globalna ekspansja DXN jest rozpoznawalna na arenie międzynarodowej dzięki ogromnemu wzrostowi liczby członków na całym świecie i zwiększeniu zasięgu w kluczowych lokalizacjach strategicznych.

Założyciel DXN
DXN została założona przez Dato’ Dr. Lim Siow Jin, absolwenta słynnego Indian Institute of Technology. Dato’ Dr. Lim ma głębokie zainteresowanie grzybami i ich związkiem z ludzkim zdrowiem.
Aby lepiej zrozumieć ten związek, Dato’Drem Lim Siow Jin podróżował daleko w poszukiwaniu Lingzhi. Po ponad dwudziestu latach badań i analiz naukowych, Dato’Dr Lim w końcu odkrył Lingzhi – zioło, które przyniosłoby korzyść całej ludzkości.

Zdając sobie sprawę ze znaczenia i korzyści płynących z Lingzhi, Dato ‚Dr. Lim Siow Jin zaczął dzielić się swoją wiedzą na temat tego cudownego zioła ze swoimi przyjaciółmi, którzy byli pod wielkim wrażeniem jego wartości leczniczej. Jednak Dato’Diork Lim Siow Jin na tym nie poprzestał. Uważał, że powinien stworzyć firmę, która pomogłaby większej liczbie osób poznać i czerpać korzyści z tego cudownego zioła. W 1993 roku spełnił się marzenie Dato’ Dr Lim, kiedy założył DXN.

Koncepcja DXN

„One Dragon”, „One World One Market”  „One Mind


Jeden smok -cały proces – uprawa, przetwarzanie i marketing są wykonywane wyłącznie przez firmę pod ścisłą kontrolą jakości.

Jeden świat Jeden rynek – Każdy dystrybutor cieszy się światową premią z jednym członkostwem.

Jeden umysł -nFirma i dystrybutorzy koncentrują się na działalności DXN.

Filozofia DXN

Niska cena, wysoka jakość; Niski profil, wysoki dochód.

Nasza filozofia – zapewnienie niskiej ceny i wysokiej jakości produktów, aby utrzymać niski profil, a jednocześnie generować wysokie dochody, jest idealna do sprzedaży bezpośredniej. Ten system jest dostępny dla każdego. Nasz system pozwala każdemu cieszyć się osobistymi osiągnięciami, które prowadzą do większej niezależności finansowej. Co ważniejsze, liczne osoby świadczyły o korzyściach płynących z naszych produktów, gdy zyskały lepszy stan zdrowia dzięki konsumpcji naszych produktów. Nasza filozofia jest fundamentem, na którym budowany jest nasz sukces w branży marketingu sieciowego.


Logo DXN symbolizuje sukces.

CZERWONY reprezentuje ogień, symbolizujący ducha walki firmy do postępu.
ZIELONY reprezentuje drzewa symbolizujące dynamiczny rozwój i ekspansję naszego rynku.
NIEBIESKI reprezentuje wodę, aby symbolizować firmę jako podstawę wszystkich dynamicznych wydarzeń.

Czerwony Oval symbolizuje wschodzące słońce, które reprezentuje agresywność, jednomyślność i wytrwałość w osiąganiu wizji DXN.

Zielone gałęzie symbolizują Ganodermę, aby reprezentować silne zobowiązania firmy w zakresie wzrostu i bezwzględnego dążenia do doskonałości, koncentrując się na przemyśle opartym na zdrowiu.

Niebieska Linia Pozioma symbolizuje firmę jako źródło energii dla rozwoju biznesu.